Annonser från BloggPartner

Zeven hjärta Gekås

Jag och min familj var på Gekås för två veckor sen och då beställde Antonia ett vintertäcke till Zeven. Ett snyggt lila med grå kantband och detaljer. Satt som ett smäck och verkar vara jättebra. 499:- !!




Snygg blev han, och thaank god så gör halstäcket att manen håller sig på en sida. Asbra!
Han fick även en ny grimma. En sån där fleecefodrad som finns på Hööks, men denna är också från Gekås och kostar liiite mindre :)
Postat av: Hanna

hej!

jag har precis startat min "nya" blogg och den ska handla om mig om min medryttar häst. MEN jag hade även tänkt att ha lite gäst bloggare. så jag tänkte fråga dig om du skulle vilja gästblogga på min blogg? du får gärna höra av dig till mig på bloggen!

tack. :D

(om du inte vill kan du bara skita i kommentaren..)

2011-12-04 @ 20:40:21
URL: http://hhannamariia.blogg.se/
Postat av: kim

Älskar deras täcken, det enda som håller på min skitgris. :P

2012-04-20 @ 13:00:35
URL: http://justkim.blogg.se/

Jag är alltid intresserad av din åsikt!

Namn:


Kom ihåg dig själv!

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg eller hemsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback