Annonser från BloggPartner

Efterpublicering

Igår skrev jag detta, men det verkade inte komma fram:

Hej på er! Liten allmän update:

Ligger just nu i sängen med världens huvudvärk och feberkänsel. Tog tempen förut och då visade den 37.0 dock haha.
Ridturen idag var ingen höjdare, det blev inte ens en långritt, men lilla tjocka ponnyn var duktig i alla fall.

Jag saknar min pojkvän oooootroligt mycket just nu, för han är den enda som kan göra skit till guld :)

Taggar två dagar kvar av jobbet, för att sedan åka till Grällsta och jobba! Ska bli sjukt spännande!

Ber som sagt om ursäkt för dålig hästupdate för tillfället, men det kommer. God natt på er!


***
Idag blev det inget jobb för mig, utan jag är hemma. Huvudvärken tog över :(
Håller på att ta fram sånt som ska med till Grällsta nu, och fan vad saker det är! Tur att man inte har med sig egen häst också...

Jag är alltid intresserad av din åsikt!

Namn:


Kom ihåg dig själv!

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg eller hemsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback