Annonser från BloggPartner

Ett, två, Sjuan

Nu har jag duschat och scrubat mig och är fräsch. Allt Grällsta är borta från mig nu ;)
Kan äntligen säga att jag har semester! Så imorgon hägrar en stund i spåret och sen uppackning och städning av rummet.

Foto lånat av Antonia Mossberg

På onsdag ska jag rida denna pålle, nämligen min tränares nya hopphäst Sjuan. Det blir dock ett dressyrpass då, eftersom det är första gången jag rider honom och så. Ska bli spännande!
Postat av: Noomie

Det är så himla roligt att rida nya hästar! Hoppas det går bra(: Du får berätta hur det gick i ett inlägg sen^^, Bilder vill vi se också! ;D

2011-07-24 @ 12:46:23
URL: http://lexx.blogg.se/

Jag är alltid intresserad av din åsikt!

Namn:


Kom ihåg dig själv!

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg eller hemsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback