Annonser från BloggPartner

På toan just nu...

...låter sjukt konstigt va? ;)
Men det kommer bli min kategori för boktips! Jag läser nämligen mest när jag sitter på toa, haha.

Och på toa just nu ligger den här boken:


Den är lättläst och bra skriven, och man får användbara tips. Jag har inte läst ut hela, men den har än så länge inte varit någon besvikelse. Den är allmän, dock med inriktning på inridning mot diverse olika championat och kval, men är man inte intresserad av dessa kan man ju bara blunda :)

4 av 5 toarullar!
Postat av: Noomie

Vilken kul idé! Haha "4 av 5 toarullar" AZUM('x

Är det förresten du som gjort din design?(:

2011-07-13 @ 13:04:43
URL: http://lexx.blogg.se/

Jag är alltid intresserad av din åsikt!

Namn:


Kom ihåg dig själv!

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg eller hemsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback