Annonser från BloggPartner

Slow dancing

Känns som en relativt dålig update med inte så värda inlägg just nu, men det beror helt enkelt på att jag jobbar så att jag i princip stupar i säng när jag kommer hem. Men på fredag slutar jag jobbet på 4H, och åker istället direkt till Grällsta Ridcenter och jobbar där. Datorn följer med och likaså kameran, så jag hoppas på bra update då! Förhoppningsvis finns det lite gulliga föl att pussa på.

Imorgon ska jag äntligen få rida igen, var ju 1,5 vecka sen sist (känns jääättelängesen) och då ska jag rida ett fjordsto som heter Mira Bell. Det vankas långritt och det ska bli superkul! Mobilen eller lilla digitalkameran följer nog med!

Nu har jag smörjt mina skitiga stövlar så nu är det dags att sussa. God natt på er!

Jag är alltid intresserad av din åsikt!

Namn:


Kom ihåg dig själv!

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg eller hemsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback