Annonser från BloggPartner

Beautiful Dangerous

Och dom sa att ridning inte gav några muskler? ;)

I fredags när alla andra rände på krogen så var jag ute och svettades i spåret. Och fyfan vad glad jag är över att jag gjorde det, för det gick så sjuukt bra! Jag känner att min kondis börjar komma tillbaka, och det är en fantastisk känsla!

Mitt upplägg var att springa ett varv (1,5km) osen powerwalka ett varv, osen springa osv... För att få en uthållig förbränning, eftersom jag är mer ute efter förbränning en att få en skitbra kondis.

Till stor hjälp hade jag min spellista, som är grymt bra att springa till! Låna den gärna :)

Bra springmusik har oftast sämst innehåll, men när det handlar om musik som peppar så tycker jag att takten och "go:et" i låtarna är viktigast. I vanliga fall lyssnar jag på lite annorlunda musik...
Postat av: Julia

Nog ger ridning muskler alltid!

2011-07-19 @ 08:36:06
URL: http://jeldh.blogg.se/
Postat av: Jessie

Hejsan, vilken fin blogg du har!

Gå gärna in och kommentera lite på våran blogg! :)

2011-07-19 @ 14:11:31
URL: http://dressyrfjollorna.blogg.se/

Jag är alltid intresserad av din åsikt!

Namn:


Kom ihåg dig själv!

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg eller hemsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback