Annonser från BloggPartner

Vad händer just nu?

Just nu jobbar jag på 4H-gården i Karlstad hela dagarna, och för er som inte jobbat på en djurgård så kan jag berätta att det är ett jävla fysiskt jobb! Är helt slut när jag kommer hem. Cyklar förvisso till och från jobbet vilket blir två mil om dagen också.
Men fyfan vad kul det är!

Ingen dag är den andre lik, utan det händer alltid olika saker! Visst finns det vissa basicsysslor, men det är alltid nåt som kommer emellan eller nåt katt eller minigris som vill gosa. Hästar ska visiteras och pussas på i hagen, gräs ska trimmas och marsvin ska få klorna klippta.

Ett grymt sommarjobb helt enkelt :)

Postat av: victoria

tror aldrig man har tråkigt där!

2011-07-15 @ 13:13:24
URL: http://trumvirvel.blogg.se/

Jag är alltid intresserad av din åsikt!

Namn:


Kom ihåg dig själv!

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg eller hemsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback