Annonser från BloggPartner

Välkomna hit ska ni alla vara!

Nu har jag bytt till blogg.se från blogspot, och trots massa kodkrångel i början så känns det som ett bra byte. Än så länge...

Jag hoppas att ni kommer trivas i den här bloggen, som kommer bli lite annorlunda gentemot sofieochexit.blogspot.com. Dels så är den lite annorlunda i inriktningen, lite mer hästar och träning+kost för ryttaren. Sen så letar jag en egen häst nu, och kommer snart inte ha Exit längre.

Bloggen är fortfarande lite under konstruktion, så ni får ha lite överseende om koderna ibland väljer att vara någon annanstans än där jag tänkt :)

Återigen, välkomna!
// Sofie

Postat av: Noomie

Kanonas ju(:

2011-07-13 @ 13:07:20
URL: http://lexx.blogg.se/

Jag är alltid intresserad av din åsikt!

Namn:


Kom ihåg dig själv!

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg eller hemsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback