Annonser från BloggPartner

Hästtankar

Kan berätta för er att jag återigen går i hästköpstankar. Denna gången med en "riktig" häst, alltså jag vet vilken häst det är och hur den är osv.

Det är nämligen finaste Zeven.



Antonia som har honom nu är fodervärd åt honom pga att hon behöver honom i sin utbildning, som slutar i maj. Därför är han sedan antagligen till salu efter det.
Och jag hoppas verkligen att jag har pengar då, för usch vad jag tycker om den här hästen. Han passar mig perfekt.

Det roligaste är att mitt turnummer varit 7 hela tiden... och så trillar Zeven in i mitt liv ;)

Har ni några spartips? :)
Postat av: Tova ♥

Väldigt fin och läsvärd blogg du har! :D

2011-11-27 @ 18:51:46
URL: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/

Jag är alltid intresserad av din åsikt!

Namn:


Kom ihåg dig själv!

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg eller hemsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback