Annonser från BloggPartner

Svar på fråga



Postat av: Paulina
Vad tycker du om att rida barbacka, något du gör ofta? Svara gärna i min blogg :)

Svar:
Jag tycker att det är trevligt att rida barbacka! Och väldigt bra träning för ens balans. På vintern rider jag väldigt gärna utan sadel. Dels blir det varmare (gratis rumpvärme, vem tackar nej?) och dels så är det mjukare att ramla av i snön ;)

Men det beror mycket på hästen om jag rider barbacka eller inte. Zeven t ex är rätt så kantig än så länge, och dessutom jävligt snabb i vändningarna när han blir rädd för nåt. Vet inte om jag har balansen att sitta kvar då. Men på Exit red jag barbacka ofta. Blir rätt mycket barbacka när man kör i bara repgrimma.

Men mitt mål är nog att kunna rida Zeven barbacka till slut också :)


Jag är alltid intresserad av din åsikt!

Namn:


Kom ihåg dig själv!

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg eller hemsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback