Annonser från BloggPartner

Fina fina fina!



Fina underbara lilla häst, han har tagit mitt hjärta.

Idag lekte vi från marken. Först i repgrimma och rep, sen helt löst. Hade avgränsat paddocken till en tredjedel ungefär, så det inte skulle bli bara rejs runt varv efter varv.

Och vad härlig han är!!!

Provade om han fattade att när jag "travade" så skulle han trava, och när jag galopperar så ska han galoppera, och direkt gjorde han det. Och han har aldrig gjort det här!

Sen så följde han efter mig när han var lös. Och när jag masserade hans öron så la han huvudet i famnen på mig. Smälte lite, om något!



Dessutom står han ut med Ebba (hunden) som är helt hysterisk och tycker att det är SÅ kul men SÅ läskigt.
Fina lelle hesten

Jag är alltid intresserad av din åsikt!

Namn:


Kom ihåg dig själv!

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg eller hemsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback