Annonser från BloggPartner

Skola...

Hej på er!

Idag har jag varit på sjukhuset i fyra (!!!) timmar och tagit blodprov och träffat massa olika läkare. Ska ju göra en käkoperation om 2,5 vecka.
Så jag har MASSOR med skolarbeten som jag ska, borde och bör ha gjort, så idag blir det nog lite tomt här.

Men imorgon ska jag rida Zeven, blir nog dressyr i nya dressyrsadeln. Återkommer med mer om passet + info om mig!



Slänger med en fölbild jag fotade en sommar
Postat av: kajsa

Vilken söt bild!

Inte så kul att vara på sjukhuset så länge, fick sitta på akuten i 6 timmar en gång.. usch :(

sv: jaha, då fattar jag :D

2011-09-20 @ 20:23:44
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Jag är alltid intresserad av din åsikt!

Namn:


Kom ihåg dig själv!

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg eller hemsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback