Annonser från BloggPartner

Svar på fråga

"Blev riktigt sugen på en alltså! Mrn jag har funderat lite, hur 'ställer man in' en redprimma, gör man det via knutarna? För på en vanlig är det ju bara att spänna in eller ut liksom.. Haha(x "

Kanske en del andra som också undrar, så jag svarar via bloggen på denna fråga.

Repgrimmorna som ni beställer via mig blir i stort sett perfekt inställda till era hästar, men skulle ni behöva ändra på den så lossar man lite på knutarna och lirkar repet längre eller kortare, för att sedan dra åt igen.
Visst, det är lite krångligare än en vanlig grimma, men oftast så brukar man inte behöva ändra.

Hoppas det svarar på frågan :)
Postat av: Noomie

Tackar!^^,

2011-09-12 @ 17:33:22
URL: http://lexx.blogg.se/

Jag är alltid intresserad av din åsikt!

Namn:


Kom ihåg dig själv!

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg eller hemsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback