Annonser från BloggPartner

Träningstävling



Igår var det träningstävling som gällde för Antonia och Zeven. Då Zeven gått 130-hoppning så var det mest för Antonias nerver detta. Jag debuterade som hästskötare :)
Dom kom hem med en rosett från 90-klassen, för i 80-klassen blev det ett missförstånd på sista hindret och dom kraschade/rev det.

Kommer mer bilder som jag fotat med kameran och inte mobilen.
Postat av: E v e l e j n a

sv: Ja jag gjode det men tyckte de såg läskiga ut! Har ingen aning om vad man ska ha för sort och hittade inga med broddhål. Behöver nog experthjälp xD



BTW får jag fråga en sak! När du lägger in animeringar på bloggen (tex din header) gör du något särskillt fö att de ska funka? Jag har nämligen försökt men de funkar aldrig =(

2011-09-06 @ 11:04:47
URL: http://evelinaoskarsson.blogg.se/

Jag är alltid intresserad av din åsikt!

Namn:


Kom ihåg dig själv!

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg eller hemsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback