Annonser från BloggPartner

Uteritten

Alltså ååh, jag blir bara mer och mer kär i den där hästen alltså. Han är så himla min typ! Lite känsligare och mer finriden hade inte gjort något, men det kommer. Är man 13 år så har man rätt mycket i bagaget.

Uteritten gick heeeeeeeelt superbra! Blåste sjukt mycket men hunden och hästen trallade på fint. Hittade massa kantareller också, dock bara några få som fick följa med hem.

Nu måste jag sova! Godnatt på er!
Postat av: E v e l e j n a

sv: jaha haha xD



ja fan va snyyyyggt! det var därför jag tog rosa hoho :D AWSOME!

2011-09-07 @ 15:43:16
URL: http://evelinaoskarsson.blogg.se/

Jag är alltid intresserad av din åsikt!

Namn:


Kom ihåg dig själv!

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg eller hemsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback