Annonser från BloggPartner

Gårdagens pass

Åh, herre min skapare vilken träningsvärk jag har!!!

Igår tog jag en premiärtur i nya dressyrsadeln. Gud vilken skön sadel! Den satte en verkligen i bra sits direkt!
Var första gången för mig på Zeven som jag red dressyr i en dressyrsadel, tidigare har vi haft hoppsadeln. Så nu var det dags att ta tag i det här med att sitta ner i traven...
Funkade inte med stigbyglar så jag red utan hela passet, och det känns nu dagen efter ;)

Han var tjafsig och rätt tråkig, men på slutet så gick han JÄTTEFINT!

Det "roligaste" är att han går finast med hoppsadeln dock, men det är förhoppningsvis en vanesak, då den nya dressyrsadeln är nyinpassad och ska passa...


Jag är alltid intresserad av din åsikt!

Namn:


Kom ihåg dig själv!

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg eller hemsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback